czwartek, 7 kwietnia 2011

Urodzinki

Witajcie

Wczorajszy dzień upłynął mi pod znakiem gości, słodkości i prezentów.
A to dlatego, że miałam wczoraj urodziny. Które? To pominę milczeniem ;-)


Odwiedziło mnie wielu gości, odebrałam też mnóstwo miłych telefonów i maili z życzeniami, za które serdecznie dziękuję. Spośród kilku pięknych prezentów najbardziej ucieszyły mnie dwa:

Laurka od mojego starszego synka Mikołaja




oraz urządzenie od kochanego Mężusia


Taki Dremel jest marzeniem każdej decoupażystki bo bardzo ułatwia pracę. Dziękuję Ci Kochanie!!!

Mam pytanie do Koleżanek, które robiły już ażurkowe pisanki. Powiedzcie mi, którą końcówką najlepiej wykonywać wierconki i czy wydmuszki kurze też się do tego nadają?








4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego.
    Ta końcówka 101(191)nie widzę dobrze numeru oraz 150 jeśli to wiertło nadają się do wiercenia, ale ja tylko gęsie wydmuszki mam przetestowane w kurzych nie próbowałam wiercić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego naj naj - zdrówka i pomyślności oraz weny twórczej:) przy okazji zapraszam Cie na swoje Candy na edzia-goodies i ściskam mocno*

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja ostatnio kupiłam Dremelka mężowi. Nawet nie wiedziałam, że mógłby i mi się przydać. W takim razie przykoleguję się do niego. Oj, może być wojna!;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Agnieszko. Niezrażony Twoim pytaniem skierowanym tylko do płci pięknej postanowiłem też troszkę pomóc ;) Co do wiercenia w wydmuszkach to do dremela polecam nie wiertła ( bo te mają tendencję do "wyrywania " skorupki) a frezy stomatologiczne dostępne na allegro lub w sklepach z akcesoriami stomatologicznymi. Osobiście używam frezów stożkowych i jak najmniejszej śre4dnicy ale to kwestia potrzeb i własnych doświadczeń. A do malutkich otworków polecam wiertełka modelarskie równie łatwo dostępne i nie drogie . Frezy cenowo kształtują się od 2 do 30 zł za szt ( kwestia kształtu i materiału z którego są wykonane) życzę udanych prac - nowych pomysłów i niegasnącego zapału.
    Pozdrawiam - Michał
    ps. do zerknięcia co można dremelkiem w jajkach "wydłubać"
    https://picasaweb.google.com/115792385443041031578/PisankiAzur?authuser=0&feat=directlink
    https://picasaweb.google.com/115792385443041031578/PisankiAzurCzII?authuser=0&feat=directlink
    ps2. co do samych wydmuszek - kacze gęsie strusie emu choć dwie ostatnie drogie i trudno dostępne kurze polecam już po jakichś wprawkach bo mają b cienkie skorupki i potrzeba do nich mnóstwo cierpliwości.
    chyba wyczerpałem temat;)

    OdpowiedzUsuń