sobota, 28 maja 2011

Kwiatowa wymianka

Witajcie
Ostatnio nie mam na nic czasu w związku z nową pracą dlatego rzadko tu zaglądam. Nie bardzo mam też czas na decou. Ale jeszcze kilka tygodni temu ponapoczynałam kilka rzeczy, które niebawem skończę i napewno Wam pokażę.
Póki co pochwalę się kwiatową wymianką, w której brałam udział. Organizowała ją boniusia, której serdecznie dziękuję za miłą zabawę.Była to wymianka kwiatowa, a więc motywem przewodnim były kwiaty. Miałyśmy wykonać trzy przedmioty: biżuterię, kartkę lub obrazek i coś od siebie. Wymieniałyśmy się w parach. Ja trafiłam na Joasię z http://sanssouci-jm.blogspot.com/
Oto cudowności, którymi mnie obdarowała:
Bardzo mnie ucieszyły te prezenty bo uwielbiam fikuśną biżuterię.
A oto, co zrobiłam ja:





Dziękuję serdecznie za piękne prezenty oraz za wspaniałą zabawę :-)

3 komentarze:

  1. Gratuluję udanej wymianki :)
    Wszystkie podarki wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności dostałaś i cudowności wysłałaś ........bardzo mnie zaintrygowały te niebieskie róże, co to jest ????

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Agak, czy te pudełka są po bombonierkach?
    Czy robisz też decoupage na kartonie? Tak samo jak na drewnie???
    Proszę o odpowiedź na mojego bloga albo maila jeśli można...

    OdpowiedzUsuń