środa, 15 czerwca 2011

Pozdrowienia z Prowansji

Witajcie
Po liczniku odwiedzin widzę, że tu do mnie zaglądacie. Bardzo mi miło.
Ja ostatnio nie mam dostępu do internetu. Jestem na wakacjach we Francji i w domu, w którym mieszkamy padł internet. Jak to mi oznajmił pierwszego dnia właściciel -przemiły starszy pan: livebox kaput
 :-) Nie mam więc stałego dostępu do netu, jedynie z doskoku  gdzieś na mieście i to tylko na sprawdzenie maila mam czas.
Dzsiaj znalazłam kafejkę w pobliżu domu, więc postaram codziennie coś tu do Was skrobnąć i wstawić kilka fotek z mojej podróży po tej pięknej krainie jaką jest Prowansja.

4 komentarze:

  1. Agak wspaniałe wakacje i śliczne, cudowne, urokliwe miejsce. Proszę o znacznie więcej zdjęć :)
    Mam nadzieję, że maila odebrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ masz piękne widoki ! :)
    Pozdrawiam serdecznie, życzę miłego wypoczynku i czekam na więcej nowinek :)
    P.s. Nie zapomnij sprawdzić jutrzejszych wyników mojego candy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wypoczynku w krainie lawendy:)

    OdpowiedzUsuń