niedziela, 3 lipca 2011

Prowansalskie candy

Witajcie
Obiecałam, że po powrocie z urlopu urządzę u siebie candy prowansalskie. Wróciłam już tydzień temu więc najwyższy czas dotrzymać obietnicy. Co jest do wygrania? Podzielę się z Wami 10 serwetkami, które kupiłam we Francji oraz pachnącym woreczkiem lawendy ;-) Większość serwetek ma prowansalskie motywy ale nie tylko. Niektóre z nich są u nas dostępne, ale jest tez kilka, których ja osobiście u nas w sprzedaży nie spotkałam. Mam nadzieję, że skuszą Was te prezenciki.


ZAPRASZAM DO ZABAWY


Zasady, jak zawsze:
- zostaw pod tym postem komentarz (do 6 sierpnia do godz 21.00 )
- dodaj mój blog do obserwowanych
- zamieść na swoim blogu informację o candy wraz z podlinkowanym zdjęciem w bocznym panelu (Tym razem candy jest skierowane wyłącznie do osób posiadających blogi)


54 komentarze:

  1. jestem pierwsza nigdy jeszcze nie byłam no to sie zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Och wspominam... choć tylko na zdjęciach u Ciebie, te pola lawendy. Miałaś niesamowite wakacje, wspaniale to zorganizowaliście :) Niesamowite wrażenie :) Z miłą chęcią wezmę udział w Twoim Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz o tych cukiereczkach marze.. Moze uda się je wygrać? Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wakacje i piękne prowansalskie niespodzianki. Ustawiam się w kolejce. Zapraszam do siebie, jeszcze przez kilka dni coś można u mnie wylosować. Pozdrawiam Issa

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja również się połaszę na takie cukierasy :)
    Banerek już w panelu bocznym, a blog dodany do obserwowanych już od jakiegoś czasu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ach ta Prowansja!!! Kusisz:D Zapisuję więc się w te pędy na candy...i czekam na losowanie. A obserwować to już od dawna obserwuję Twoje twory...i przestać nie zamierzam:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wakacji! prezenciki piękne

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja obowiązkowo się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te lawendowe motywy, oj przydałby mi się taki zastrzyk tak cudnych serwetek. POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham lawendę i serwetki, tak więc zapisuję się na te cukiereczki i po cichu liczę na szczęście :-).
    http://piekne-chwile.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nadzieję,że wygram :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skusiły mnie te prowansalskie klimaty: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, zwłaszcza ten kot. Dlatego i ja sie zapisuję :) I zapraszam na moje candy na www.masosolnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się na cukiereczki :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. i ja się zapiszę, cukierków nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo jak fajnie, zapisuję:)
    zapraszam również do siebie na candy:)
    http://agea-happiness.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja się ustawiam w kolejce i zapraszam na Candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Staję grzecznie do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne serwetki :) Więc się zapisuję i zapraszam na moje Candy: http://wioletkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem, czy to wypada zapisywać się kolejny raz, ale lawendy bardzo potrzebuję do szafy i nie tylko :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Same cuda. Fajny blog, nic dziwnego, że zapisuję się na candy i dodaję bloga do obserwowanych. :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Warto ustawić się w kolejce:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowności, zapisuje się, aż mi ślinka cieknie

    OdpowiedzUsuń
  24. Kusisz cudownymi serwetkami i jak tu przejść i się nie zapisać? Ustawiam się w kolejce:)
    Zapraszam też na moje słodkości
    http://dekupazoweuroczysko.blogspot.com/2011/06/candy-w-uroczysku-luny.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Dopisuję się i ja do listy po słodkości ;o)

    OdpowiedzUsuń
  26. Elegancja Francja... Pewnie, ze sie zapisuje.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak ja lubię takie klimaty :-))
    Szybciutko się zapisuję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Bon apetit...no to sobie zrobiłam apetyt, a raczej chrapkę :)
    http://robotkireczne-pikotka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ja też z wielką chęcią się zapsizę:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne serwetki - całkiem w moim stylu ;) zapisuję się :)

    http://sweetlavender-atelier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie może mnie zabraknąć ;).

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  32. ładniutkie. Ustawię się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja również się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja chętnie stanę w tej kolejce po te śliczne cukierasy:)

    OdpowiedzUsuń
  35. oczywiście na serwetki muszę się zapisać:)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja też ! kocham Prowansję !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja wciąż czekam ,że kiedyś pojadę do Prowansji. A teraz wpisuję się na kolejkę. Pozdrawiam cieplutko Joasia
    joasia691@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne i oryginalne serwetki, więc trudno się nie skusić ;-)
    Przy okazji zajrzałam w głąb Twojego bloga i obejrzałam cudeńka, które robisz... bardzo klimatyczne prace ;-) Nie wyglądają na wytwory kogoś, kto "się uczy" ;-) Życzę dalszych sukcesów na polu decu i nie tylko!

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam słodycze:) Zapisuję się do kolejki.
    Pozdrawiam
    Magda
    http://madziorkowepomysly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapisuję się:) od niedawna oszalałam na punkcie lawendy sieję ją, zbieram , ozdabiam nią przedmioty, kupuje mydła lawendowe, mam bzika:) pozdrawiam i zapraszam do siebie , choć czasem , na bloga... Iza-belka

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja ustawię się chętnie w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  42. A ja już wypatrzyłam 2 które od ręki bym wykorzystała:) Może się uda więc staje w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wspaniałe Candy :) i ja ustawię się w kolejce, bo decu korci mnie coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  44. jakie śliczne serwetki z wielką przyjemnością wezmę udział w twoim candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja się skusiłam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja się ustawiam!
    http://maneruki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Hi dear! Lovely blog and cute candy! Really lovely! I've posted this on my sidebar at "sorteios/candies", by date! Spreading the news there! And thanks so much for this lovely chance! God bless! :D Mahrian
    Follower's name: Wishmade

    OdpowiedzUsuń
  48. chetnie sie zapisuje .malgorzatariebandt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń